close

每次去韓國,都離不開買化妝用品,款式多之餘,價錢又便宜,就算買咗唔啱用,都唔會覺得心痛!!!!

但講到我最喜歡購買的化妝品,就一定係Eyeliner!!!

之前去韓國,經過Olive Young,見到性感天后[李孝利]做代言的化妝品牌[CLIO]

 

Olive Young 是韓版屈臣氏

 

可能見到專櫃太細,加上當時去嘅目的係幫朋友買嘢,所以我都不為所動

 

直至一個月後,我又再踏足韓國,今次就比明洞[CLIO]門口吸引咗我視線

 

見到咁多不同款式的Eyeliner,真係想買唒返屋企呀

關於CLIO品牌

1993年由韓國專業化妝師創立

1998年於首爾開設旗艦店

2010年王牌Kill Black系列眼線液,在當地銷售超過280萬支,是韓國女生手袋中的Must HAVE ITEM

 

我今次買咗最新系列Twisturn眼線液,在韓國是銷售No.1

 

筆頂扭幾下後,眼線液會自然流出來

 

我建議在紙巾印幾下後,先至再劃眼線

 劃眼線最怕就是甩色問題,因為我眼位置都幾容易出油,害怕劃上數小時後,眼角位置漸漸甩色,攪到變咗熊貓眼...慘不忍睹!!!! 但用了[CLIO]眼線液後,劃上一整天,面上已經出唒油,但眼線範圍都無甩過色,我勁Like!!!

防水功能大測試

我用其他牌子眼線液作比較

 

用水龍頭沖,[CLIO]都唔係好甩色,但其他牌子差唔多甩到無唒色

 

再用紙巾大力捽,顏色仲可改Keep得到,同時用卸妝水落妝,輕輕一抹就退掉

我示範劃出來嘅效果

 

因為筆咀尖幼,可以劃出好幼長眼線,而且色澤非常亮麗

 

Twisturn 系列都有好多顏色選擇

眼線液價錢約港幣$100,雖然比起其他韓國化妝牌子貴一些,但真係物有所值,買一支就已經送咗個化妝袋同埋Sample呀

 

初學使用者,我建議用皇牌[Kill Back]系列防水眼線液,因為容易操控,能畫出流暢眼線

 

如果想眼線自然一點,啡色都是一個不錯選擇

http://instagram.com/seoulholic82


arrow
arrow
    文章標籤
    eyeliner clio 防水
    全站熱搜

    Seoulholic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()